Tačno u ponoć zaželi želju…

Polako, ali sigurno se bližimo kraju jedne i početku nove godine. Novih 365 dana za sve naše želje, snove, ciljeve… Jer svaki kraj je u stvari neki novi početak, zato nemojte da žalite za godinom koja prolazi već se radujte novoj koja vam donosi neke nove mogućnosti. Možda u 2017 niste uspeli da ostvarite sve vaše planove, ali tu je nova, za sve vaše stare, a i nove. 

Euforija oko dočeka već uveliko traje i mislim da su retki ljudi koje ova novogodišnja čarolija zaobiđe. Jelke su okićene, praznična atmosfera je tu, fali nam samo sneg, ali on je ove godine baš rešio da nas zaobilazi. 😁 Ne znam za vas, ali ja sam već napravila spisak planova ua sledeću godinu. Ali pre toga da prečešljamo šta nam se sve desilo u godini koju ispraćamo. Neki će želeti da se što pre završi i da je što pre zaborave, neki će želeti da se ona nikada ne završi. Ja sam od onih koji će 2017 godinu pamtiti do kraja života, godina u kojoj sam upoznala svoju najveću ljubav, maleno biće koje mi već godinu dana svakog jutra izmami osmeh. Godina u kojoj sam postala majka i donela jedan maleni novi život na ovaj svet. Kraj godine inije baš bio uspešan, operacija, jako težak period, ali na kraju ipak sreća jer kada se sve dobro završi ono ružno se zaboravlja. 

Sve u svemu iz svake godine trudite se da pamtite samo lepe stvari, da u novu godinu ponesete samo lepa sećanja, da čak i iz ružnih izvučete nešto dobro. Jer sve nam se ipak dešava sa nekim razlogom. Danas ste dobili otkaz, nema veze, ne tugujte, već sutra vas možda čeka neko novo radno mesto, bolje od prethodnog. Nije kraj sveta kada se godina završi jer vas iza ugla ( iza te famozne ponoći ) već čeka nova godina kao i još mnogo godina iza nje. 

Zato kada sat otkuca ponoć tog 31.12.2017 poželite sebi i vama dragim ljudima 365 dana zdravlja, sreće i ljubavi jer kada ove tri stvari imate ostalo se lako rešava

Srećnu predstojeću godinu žele Vam Hristina i mama
😁

P.s. Nastavljamo druženje u NOVOJ 2018 😁

Постави коментар